رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو
#1
سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization  به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است . به مجموعه فعالیت های تخصصی که بر روی وب سایت صورت می گیرد تا در نتایج بالاتر موتور های جستجو همانند گوگل ، یاهو، بینگ و غیره  قرار گیرد را بهینه سازی سایت یا به اصطلاح سئو می گویند . به عبارت دیگر سئو یک تکنیک یا فرآیندی است که باعث می شود وب سایت بر اساس کلمات کلیدی به رتبه های بالاتر صفحات اول موتور های جستجو قرار بگیرد که نتیجه آن افزایش رنکینگ وب سایت و افزایش ترافیک سایت خواهد بود. علم سئو در اواسط دهه ۱۹۹۰ توسط وب مستر‌ها و مدیران سایتهای بزرگ بوجود آمد .
سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور‌ های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود غیر قابل پیش‌بینی میکنند ، بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است .
[عکس: seo-1.jpg]سئو و بهینه سازی سایت
انواع سئو
سئو کلاه سفید  ( White Hat SEO )
اصطلاح سئو کلاه سفید به مجموعه ای از تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی ها یی که از قوانین و راهنمایی های موتور های جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. سئو کلاه سفید به معنای فریب یا دستکاری موتور‌ های جستجو و یا کاربران  نیست . از سئو کلاه سفید همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می‌شود ، دلیل آن این است که یا اجرای بلند مدت داشته و یا از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های صحیح جهت بدست آوردن رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌ های جستجو استفاده می‌کند.
برخی از روش ها و تکنیک های سئو کلاه سفید بدین شرح است :
● بکارگیری کلمات کلیدی مرتبط ، شامل کلمات کلیدی کوتاه و بلند
● استفاده از کلمات کلیدی به شکل طبیعی درعنوان صفحه ، هدینگ ها، پیوندهای داخلی صفحه ، محتوای سایر صفحات و برچسب ها
● مطالعه و بررسی گزارش های تحلیلی نظیر گوگل آنالیتیک و اصلاح محتوای وب سایت مبتنی بر نتایج این بررسی ها
● اضافه کردن محتوای جدید به وب سایت به شکلی مستمر
● استفاده از ساختار پیوندی HTML یه شکلی صحیح ، به نحوی که موتور جستجو قادر به شناسایی درست هدینگ های متون و ساختار محتوا باشند
● حصول اطمینان از اینکه تمامی کدها و لینک های وب سایت معتبر هستند یا حداقل منجر به توقف روبوت های موتور جستجو نمی شوند
● ایجاد نقشه سایت به نحوی که صفحات به یکدیگر متصل بوده و روبوت موتور جستجو قادر به رفتن در درون هر صفحه باشند
● استفاده از  CSS ها برای جدا کردن محتوا از پیوندها و بدین ترتیب افزایش تراکم کلمات کلیدی با کاهش میزان پیوندهای موردنیاز جهت مراجعه
● ایجاد محتوای با کیفیت به نحوی که سایر افراد تمایل به اشتراک گذاردن آن داشته باشند
● بهینه سازی سایت برای رسانه های اجتماعی به امید جذب لینک های جذاب رسانه های اجتماعی
● برنامه ریزی برای تبادل لینک با وب سایت های مرتبط
[عکس: seo41.jpg]سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه
سئو کلاه  سیاه  (Black Hat SEO )
اصطلاح سئو کلاه سیاه به مجموعه‌ای از دستورات که به منظور فریب و دستکاری الگوریتم‌های موتور های جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا بکار می‌رود. لازم به ذکر است که سئو کلاه سیاه غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجو یی تایید نمی‌شود . انجام تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود.
برخی از روش ها و تکنیک های سئو کلاه سیاه بدین شرح است :
● انباشت کلمات کلیدی در محتوا
● استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در برچسب ها، تگ های جایگزین و متا تگ ها
● قراردادن کلمات کلیدی در متون پنهان با تغییر رنگ فونت این کلمات و یا همرنگ کردن آن با پیش زمینه وب سایت به شکلی که قابل خواندن نباشد
● استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و انباشت کلمات کلیدی در متون قابل مشاهده به شکلی تکراری
● استفاده از صفحات ورودی یا درگاهی ، یعنی صفحاتی که مملو از کلمات کلیدی هستند که فقط از سوی موتور های جستجو قابل دیدن هستند زیرا افراد به صفحاتی با محتوای واقعی هدایت می شوند
● دوگانه برخورد کردن (Clocking): نمایش محتوای متفاوت به موتور های جستجو نسبت به آنچه افراد در بازدید از وب سایت مشاهده می کنند با شناسایی کاربران از طریق IP و یا سایر روش های دیگر
● لینک های انبوه (Link Farms) : صفحاتی با لینک های غیرمرتبط بسیار که صرفا با هدف ایجاد لینک های بیشتر برای صفحات هدف طراحی شده اند
● بکارگیری فورمها و بلاگهای اسپم و سایر رسانه اجتماعی
سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO  )
سئو کلاه خاکستری بین دو روش سئو سیاه و سئو سفید، رویکرد میانه ای را برای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ارائه می دهد . این روش ها مخاطرات و ریسک بیشتری را نسبت به روش های سئو کلاه سفید دربر می گیرند اما در عین حال جریمه یا محرومیت موتور های جستجو را همچون روش های سئو کلاه سیاه به همراه ندارند . ذکر این نکته لازم است که با توجه به تغییر سیاست ها و الگوریتم های بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، روشی که امسال به عنوان سئو کلاه خاکستری شناخته می شود، ممکن است در سال آینده به عنوان یک روش سئو کلاه سیاه به شمار آید.
برخی از روش ها و تکنیک های سئو کلاه خاکستری بدین شرح است :
● بکاربردن روش تراکم کلمات کلیدی به نحوی که از شکل نرمال آن خارج شود، اما در عین حال به سطح روش سئو سیاه انباشت کلمات کلیدی نیز بدل نشود
● انتشار محتوای تکراری در وب سایت های متفاوت
● لینک سازی در جاهایی که ایجاد پیوند چندان مهم نیست
● استفاده از لینک های پولی
● استفاده از روش لینک دهی سه گانه : این روش همانند روش لینک دهی تعاملی بین دو سایت است با این تفاوت که در اینجا سه وب سایت وجود دارند بدین ترتیب که وب سایت الف به وب سایت ب و وب سایت ب به جیم و به همین ترتیب وب سایت جیم به وب سایت الف لینک می دهند. هدف اینگونه لینک دهی اجتناب از ظاهر شدن به عنوان لینک های دوجانبه و شناخته شدن به عنوان لینک های یک طرفه است.
پیاده سازی استراتژی ها ، تاکتیک ها و فعالیت های سئو و بهینه سازی سایت 
در طی فرآیند سئو و بهینه سازی ، پیاده سازی تاکتیک ها و فعالیت های صورت گرفته بر روی سایت به دو بخش کلی تقسیم می شود :سئو درون صفحه یا On-Page Seo : به مجموعه فعالیت های تخصصی که مستقیما بر روی وب سایت و صفحات سایت صورت می گیرد تا در نتایج بالاتر موتور های جستجو قرار گیرد و کاملا توسط مدیر سایت و یا کد سازی روی صفحه کنترل می شود را سئو درون صفحه یا On-Page Seo می گویند . یا به عبارت دیگر سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید ، می شود . برای مثال سئو درون صفحه شامل کدهای HTML ، متا تگ ها ، جایگیری مناسب کلمات کلیدی و چگالی کلمات کلیدی می شود .سئو برون صفحه یا Off-Page Seo : به مجموعه فعالیت های تخصصی که به شیوه غیر مستقیم روی وب سایت تاثیر می گذارد تا در نتایج بالاتر موتور های جستجو  قرار گیرد و از اختیار مدیر سایت خارج است و توسط مدیر سایت و یا کدسازی روی صفحه کنترل نمی شود را سئو برون صفحه یا Off-Page Seo میگویند . برای مثال سئو برون صفحه شامل شهرت و محبوبیت لینک ها و رسانه یا شبکه های اجتماعی و … می شود .چه کسانی به SEO احتیاج دارند؟
هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت می کند، باید صفحات وب خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی ، وب سایت ها را در موتور های جستجو پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید سئو   ( SEO ) را در الویت قرار دهید.
فرض کنید شما سایتی دارید که در آن به فروش انواع و اقسام موبایل های مختلف می پردازید، در لیست موبایل های شما iPhone 4S نیز وجود دارد، اگر کاربران قصد خرید این گوشی را داشته باشند کلماتی نظیر خرید iPhone 4S ، سایت فروش iPhone 4S ، خرید iPhone 4S ، خرید آیفون ۴ اس و صدها کلمه دیگر را که به اصطلاح Query میگویند را جستجو میکنند، آیا سایت شما در لیست پیشنهاد های اول موتور جستجو قرار دارد؟ آیا سایت شما در صفحه اول قرار دارد؟ اگر جواب بله هست باید خوشحال باشید که سایت شما برای موتور های جستجو بهینه سازی شده است و اگر جواب خیر است بهتر است به فکر بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو باشید تا با این کار در صفحه اول موتور های جستجو قرار بگیرید ، بازدید بیشترو در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.
اهداف سئو
هدف سئو و بهینه سازی سایت کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن جایگاه بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است . نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.
برای وب سایت‌ها خیلی مهم است که در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به خصوص جزو سه تا نتیجه طبیعی اول که ۵۸٫۴ درصد کلیک‌ها را شامل میشود، قرار گیرند. به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی ” لب تاپ” یک میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خود اختصاص ‌دهد، این بدین معنی است که سه جایگاه اول ۵۸٫۴ درصد بازدیدکنندگان یعنی حدود ۵۸۴۰۰۰ بازدید کننده و خود جایگاه اول ۳۶٫۴ درصد یعنی حدود ۳۶۴۰۰۰ بازدیدکننده را به خود اختصاص می‌دهد.
مطالعه دیگر نشان می‌دهد جستجو کنندگان خیلی دوست دارند روی پیوندهای طبیعی یا ارگانیک نتایج جستجو کلیک کنند، این مطالعه مشخص می‌کند ۷۲٫۳ درصد کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک می‌کنند و تنها ۲۷٫۳ درصد کاربران روی پیوندهای لیست های پرداخت شده کلیک می‌کنند . این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌ها تاثیر سئو را دانسته و حاضر هستند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.
بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:
● افزایش بینندگان و مراجعه کنندگانی که با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری شما در حال جستجو در موتور های جستجو هستند . (تبلیغات هدفمند)
● افزایش آمار بینندگان و بالا رفتن آمار ترافیک وب سایت شما که نتیجه آن افزایش آگاهی و اطلاع از محصولات و خدمات شما است و مستقیما” به فروش بیشتر می انجامد.
● کسب اعتبار و محبوبیت بیشتر و ایجاد برند برای شرکت شما
● برتری جایگاه شما نسبت به رقبای تجاری خود
● تبلیغات همیشگی، هدفمند، پایدار و بسیار کم هزینه در مقایسه با روشهای دیگر تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود در سطح ملی و جهانی
روش های شناساندن سایت به موتورهای جستجو
● انتخاب و تعیین موتور های جستجو مناسب
● آگاهی از معیارهای رده بندی موتور های جستجو و نحوه توزیع امتیاز معیارها در الگوریتم
● تعیین کلید واژه های متناسب
● بکارگیری کلیدواژه ها در بخش های مختلفی از صفحات سایت
موتور های جستجو
موتور های جستجو برای جستجوی دقیق در اینترنت از برنامه های هوشمند یا Intelligent agents  که بوت نیز نامیده می شود ، استفاده می کنند و هنگام خواندن محتوای سایت ها و نمایه کردن سایت ها از پارامترهای خاصی بهره می گیرند . این برنامه ها اطلاعات موجود در هر صفحه از سایت را خوانده و لینک های موجود در آن را پیگیری می کنند . ثبت نام سایت در موتور های جستجو بسیار ساده است . در بیشتر مواقع ، فقط باید URL  و یا نشانی اینترنتی خود را در فرمی وارد و ارسال نمایید . حتی اگر URL  سایت را در موتور های جستجو به ثبت نرسانید ، سرانجام برخی از موتور های جستجوی بزرگ سایت شما را پیدا خواهند کرد . البته پیشنهاد می کنم قبل از اینکه بوتها به سراغ سایت بیایند ، سایت خود را زودتر در موتور های جستجو ثبت کنید . پس از ثبت نام سایت در موتور های جستجو ، برخی از بوتها هر چند وقت یکبار از سایت دیدن کرده و تغییرات و موضوعات به روز شده آن را ثبت می کنند . اکثر کاربران اینترنتی حدودا ۸۵ درصد برای جستجو در وب از موتور های جستجو و یا فهرست های موضوعی یا همان دایرکتوری ها استفاده می کنند . موتور های جستجو می توانند ترافیک بسیار زیادی را برای سایت تولید کنند و این امر در صورتی محقق می شود که بتوانید سایت را طوری مدیریت کنید که در صدر فهرست نتایج جستجو قرار گیرد . برخی از معیارهای رده بندی مشترک بین موتور های جستجو عبارتند از :
● نام دامنه
● عنوان صفحه
● متن صفحه
● متا تگ کلید واژه
● تگ های کامنت ها
● تگ Alt
● هدرها
کلمات کلیدی یا کلید واژه ها
هنگامی که کاربران اینترنت و مشتریان محصولات و خدمات شما در حال جستجو در اینترنت و موتور های جستجو هستند، برای یافتن مطالب مورد نیاز خود از کلمات مرتبط با آن محصولات و خدمات استفاده مینمایند. این کلمات و واژگان را که از یک، دو، سه و یا ترکیب چند کلمه تشکیل شده اند را به اصطلاح کلمات کلیدی یا کلید واژه می نامند . کلمات کلیدی یکی از مهمترین ارکان سایت را تشکیل می دهند . برای اینکه موتور های جستجو بر اساس کلید واژه ها رتبه سایت را تعیین می کنند و این واژه ها به احتمال زیاد واژه هایی هستند که مردم برای جستجو از آن استفاده می کنند . انتخاب و ترکیب صحیح کلید واژه ها در هر صفحه نقش مهمی در موفقیت سایت دارند . هنگام تهیه فهرست کلید واژه ها ، فقط از اسامی استفاده نکنید . روی کلمات انتخابی با دقت فکر کنید و کلماتی را انتخاب کنید که با محصولات و خدمات شما ارتباط داشته باشند .
به عنوان مثال ، اکر سایت شما دارای اطلاعاتی درباره کاهش وزن است ، کلید واژه های آن وزن ، کاهش وزن ، رژیم ، ورزش ، تغذیه و غیره خواهد بود . همچنین می توانید برخی از واژه هایی که فواید دیدار از سایت را عنوان می کند ، نظیر لاغری ، اندام موزون ، سلامتی ، خوش هیکلی و غیره در فهرست کلید واژه ها قرار دهید . همواره مشتریان و یا بینندگان هدف را هنگام تهیه کلید واژه مدنظر قرار دهید و ببینید آنها وقتی می خواهند اطلاعاتی در موضوع کاری شما بیابند . از چه کلید واژه هایی استفاده می کنند . هرگز فکر نکنید وقتی مردم می خواهند سایت شما را پیدا کنند چه کاری انجام می دهند ، بلکه به این فکر کنید آنها وقتی از وجود شرکت شما اطلاعی ندارند چه کاری انجام میدهند و در چه جاهایی به دنبال محصولات و خدماتی که شما عرضه می کنید ، می گردند . اگر این کار به نظرتان دشوار می آید . سعی کنید از دیگران راجع به آن سوال کنید .
کلمات کلیدی در متون وب سایت چه ویژگیهایی باید داشته باشند:
● کلمات کلیدی باید موضوع اصلی وب سایت را شامل شوند.
● کلمات کلیدی باید همسان با واژه های مورد استفاده کاربران برای جستجوی مطالب سایت شما باشد.
● کلمات کلیدی باید مرتبط با عنوان صفحه باشند.
● کلمات کلیدی باید مرتبط با موضوعات محتوایی و کاری شما بوده و بصورت تخصصی از آن در متون استفاده شود.
● از تکرار بی مورد و بی هدف از کلمات کلیدی باید اجتناب نمود چون باعث کاهش رتبه وب سایت شما میگردد.
پاسخ
#2
امیر قمصری 2016-06-28
 
 
[عکس: divar.jpg]
 در این پست می پردازیم به بررسی سئو سایت متفاوت دیوار …پیشنهاد می کنم حتما تا پایان این مقاله با بنده باشید.حرف های زیادی من باب پیشرفت چشمگیر سایت دیوار برایتان دارم …برای اینکه بیشتر بتونیم درمورد همه جوانب پیشرفت این سایت صحبت کنیم زودتر می رویم سراغ اطلاعات آماری سئو سایت دیوار :تاریخ تحلیل : 8 تیر 1395اطلاعات آماریرتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 1035رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 13پیج رنک گوگل :  3امتیاز سئو جهانی : 77%تعداد بک لینک : حدود 900 لینکعمر دامنه : حدود 10 سال ثبت شده است اما این دیوار آن دیوار ابتدایی نیست !محل سرور : ایرانرتبه محتوای بی ارزش : 15.60% که عالی استمیزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 11.84 که عالی استمیزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 12:36 دقیقه که عالی استمیران محبوبیت فیسبوک : حدودا 385میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 4383میزان محبوبیت تویتر :   0اطلاعات تحلیلی– زبان برنامه نویسی این سایت Python می باشد و از Ajax در طراحی سایت استفاده شده است که در سرعت بارگزاری سایت تاثیر مثبتی دارد.– این سایت علاوه بر دارا بودن اپلیکیشن مخصوص موبایل، برای موبایل بهینه سازی هم شده است و محیط موبایلی مناسبی در اختیار کاربران می گذارد.–  سایت مپ این سایت به صورت دستی ساخته شده و به خوبی در robots.txt به موتورهای جستجو معرفی شده است.– از تگ تاثیر گذار h1 در صفحات دسته بندی و آگهی سایت برای عناوین و از تگ h2 برای سایر دسته بندی های سایت استفاده شده است که واقعا عالی است.– در کد نویسی قالب از میکروفرمت Schema.org به خوبی استفاده شده است که موجب SERP CTR بیشتر می شود.– سه فاکتور تاثیرگذار Bounce Rate ،Daily Pageviews per Visitor  و Daily Time on Site در این سایت در وضعیت عالی به سر می برند که این خود در گوگل تاثیر دارد.– با توجه به این که پست های این سایت توسط آگهی دهندگان نگاشته می شود عناوین و محتوای پست ها بهینه نمی باشند و بحث تولید کلمات کلیدی در این سایت انجام نمی شود .– این سایت دارای تگ keywords نبوده و عملا برای موتورهای جستجوگری مثل یاهو ارزش زیادی قائل نشده است.– در تگ description اکثر صفحات دسته بندی تنها یک عبارت درج شده است که شامل عنوان دسته بندی و شهر انتخابی میباشد . همچنین این متا تگ در صفحات آگهی با 25 کلمه اول محتوای پست پر شده است . به طور کلی محتوای موجود در تگ description این سایت بسیار ضعیف هستند و اصلا بهینه سازی نشده اند که عملا با توجه به انتشار آگهی ها توسط افراد بی اطلاع از علم سئو نمی توان انتظار بهینه سازی در این بخش را داشت.– یکی از مواردی که در سایت دیوار دیده می شود حل مشکل 404 پس از حذف آگهی ها می باشد . این مساله با درج حروف و اعداد رندوم در آدرس دهی آگهی ها علاوه بر حل این مساله باعث افزایش time on site نیز می شود .–  چیدمان مطالب در بخش های مختلف دسته ها کامل بهینه شده است و دسترسی کاربران به بخش های مختلف سایت به راحتی و با سرعت بالا انجام می شود .–  در اکثر تصاویر این سایت از تگ های مهم  alt و title  استفاده نشده است که برای این مهم میشد تمهیداتی اندیشید.– در الگوریتم های گوگل سطح رضایت کاربران از سایت بسیار مهم می باشد. در دیوار نیز اکثر مواردی که از یک سایت کاربرپسند انتظار میرود رعایت شده است . این سایت  قطعا User Friendly می باشد و موارد زیر در آن دیده می شود :   ساده بودن و راحتی کار با سایت باعث شده است که بدون هیچ مهارتی همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند .   از تبلیغات بنری و آگهی های Pop-up که برای بازدیدکنندگان آزاردهنده می باشد خبری نیست.   جهت درج و ویرایش آگهی ها نیازی به عضویت در سایت نمی باشد که این امر از نگاه کاربران مزیت های زیادی دارد .   دارای اپلیکیشن اندروید اختصاصی می باشد و اکثر بازدیدکنندگان از این نرم افزار استفاده می کنند .   جستجوی سریع و آسان بین خدمات و آگهی های سایت و امکان انتشار آگهی در شبکه های اجتماعی و نیز ارسال گزارش به مدیریت رابط کاربری فوق العاده ای در این سایت رقم زده است .در کل باید بگوییم سرعت بالا و یوزرفرندلی بودن سایت و ساخت لینک های منحصربفرد رمز موفقیت این سایت در بحث سئو سایت است.از سئو و وضعیت مجازی سایت بزرگ دیوار که بگذریم به جنبه های مختلف دیگری از این تجارت متفاوت و سود ده خواهیم رسید.تجارتی که تیمی فوق العاده آن را مدیریت می کنند.جوانانی که به ایده های متفاوتی جلو آمدند و فعلا توانستن را صرف کردند نه فقط خواستن را! مجموعه دیوار در این سالهای رکود وحشتناک اقتصادی به شکل شگرفی کارآفرینی کرده و شغل و تخصص صدها هزار نفر ایرانی را متحول کردند .بنده به شخصه دست این مدیران توانمند را می بوسم و امیدوارم همواره در زمینه فعالیت های خود روز به روز موفق تر باشند.دیوار فقط یک سایت نیست.دیوار یک تجارت موفق در دنیای مجازی است که باید الگو قرار گیرد.از اسم دامنه گرفته تا شعارهای تبلیغاتی دیوار باعث شده این برند همواره دهان به دهان بچرخد و همه به هم آن را توصیه کنند و در این میان سایت های رقیب حتی با صد ها میلیون هزینه تبلیغات به گرد پای این سایت هم نه رسیده اند و نه خواهند رسید.هنوز خیلی حرف دارم از این سایت بزرگ اما این پست کشش این همه فریاد مرا ندارد.دیوار، ممنونم …_____________________________لطفا توجه فرمایید :لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

منبع : نیو سئو
سایت قانون جذب پرورش افکار استاد امیر شریفی
پاسخ
#3
ممنون آقای فمصری از مقاله مفیدتون
محتوای با کیفیت در سئو کلاه سفید همه چیز است. محتوای با کیفیت دیگر احتیاجی به سئو ندارد و خودش سئو می شود. در محصول دوره جامع بازاریابی محتوا در بحث تولید محتوای جامع توضیح داده ام که چه طور محتوایی بنویسید که در عبارات و کلمات کلیدی زیادی رتبه خوب در نتایج جست و جو دریافت کند.
زمانی که شما محتوایی جامع تولید کنید گوگل این قضیه را به خوبی درک می کند و متوجه کامل بودن محتوای شما نسبت به رقبایتان می شود و به خاطر همین هم رتبه بهتری به محتوای شما در نتایج جست و جو می دهد.
به طور کلی در سئو کلاه سفید از روش های طبیعی در سئو استفاده می شود. تولید محتوای غیر کپی و جامع و لینک بیلدینگ طبیعی دو تکنیکی است که در سئو کلاه سفید بیشتر استفاده می شود. در واقع هر وقت حرف از سئو کلاه سفید می شود بسیاری از دوستان فکر می کنند سئو کلاه سفید محدود به همین دو روش است.
پاسخ
#4
ممنون از مطلب خوبتون
کاربردی بودش
پاسخ
#5
سئو در حال حاضر خیلی پیچیده تر شده و قانون و قواعدی یکسان نمی شود تعریف کرد فقط یکسری قواعد کلی هست که می بایست رعایت شود.
پاسخ
#6
ممنون جناب قمصری ، واقعا اطلاعات بسیار مفیدی بود.
پاسخ
 


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهینه سازی آدرس سایت در طراحی سایت برای سئو maryammo 2 191 06-23-2018, 02:15 PM
آخرین ارسال: mohammadjarahi
  بهترین روش برای بهینه سازی لینک در سال 2018 panel123 0 70 05-10-2018, 08:18 PM
آخرین ارسال: panel123
  فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت karamif969 0 90 05-08-2018, 02:56 PM
آخرین ارسال: karamif969
  بروزرسانی الگوریتم های گوگل و آموزش بهینه سازی سایت در گوگل site2017 0 136 02-08-2018, 05:47 AM
آخرین ارسال: site2017
  استفاده از رنگ ها در روند طراحی سایت و بهینه سازی maryammo 1 275 11-11-2017, 01:49 PM
آخرین ارسال: fsohrabiii
  بهینه سازی محلی در طراحی سایت mitrabeigi 0 299 11-08-2017, 01:02 PM
آخرین ارسال: mitrabeigi
  9روش سئو و بهینه سازی تصاویر Iorn_Man 1 1,039 07-01-2017, 10:18 PM
آخرین ارسال: sarahazizi
  نکاتی کلیدی برای بهینه سازی سایت negaar 2 1,873 06-01-2017, 01:44 PM
آخرین ارسال: gozinehtalaee
  آموزش بهینه سازی PAGESPEED سایت با GTMETRIX (قسمت اول) zigma4000 0 1,187 11-17-2014, 07:47 PM
آخرین ارسال: zigma4000

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

درباره انجمن تخصصی وب هاستینگ

انجمن تخصصی وب هاستینگ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. هدف این انجمن آموزش، راهنمایی و تبادل اطلاعات بین کاربران در زمینه فناوری اطلاعات می باشد.